W dniach 10-14 marca 2015 roku marka Defra zaprezentowała się na największych na świecie targach wyposażenia łazienek, instalacji wodno-sanitarnych, chłodnictwa i klimatyzacji oraz energii odnawialnych ISH we Frankfurcie nad Menem.
Na niespełna 70-metrowej ekspozycji odwiedzający stoisko mogli zobaczyć najnowsze kolekcje mebli łazienkowych z oferty DefraConcept – mebli powstałych we współpracy z projektantami.
Największe zainteresowanie wzbudziła kolekcja modułowych mebli INTRO, zaprojektowana przez Marię-Magdalenę Ciślak oraz Wiolettę Kazukiewicz dająca nieograniczone możliwości w tworzeniu indywidualnych, ultranowoczesnych wnętrz. Połączenie naturalnego słoju dekoru z matową bielą elementów lakierowanych, frezowane w szufladach uchwyty oraz wielość funkcjonalnych brył zapewniają dowolność aranżacyjną przy zachowaniu minimalistycznej, nienarzucającej się formy. Kolekcja INTRO została nagrodzona tegorocznym Diamentem Meblarstwa.
Kolejną zaprezentowaną premierą jest kolekcja mebli łazienkowych MONT, zaprojektowana przez Annę Pach-Rudnicką i Radosława Janowskiego, której inspiracją stał się górski krajobraz. Funkcjonalny, półotwarty system przechowywania zamknięto w asymetryczne bryły, które także jak w przypadku kolekcji INTRO można łączyć na zasadzie osobnych modułów. Kolekcja dedykowana jest użytkownikom ceniącym prostotę oraz zdecydowaną oszczędność wzorniczą.
Ostatnią kolekcją z oferty DefraConcept jest znana na rynku, wyróżniona jako finalista konkursu Dobry Wzór 2014 kolekcja OP-ARTY, zaprojektowana dzięki inspiracji latami sześćdziesiątymi przez Olgę Mężyńską i Milenę Wójcik. Bodajże najbardziej oryginalna w ofercie marki Defra kolekcja uwodzi swoim niebanalnym charakterem i odważną kolorystyką.
Ostatnią nowością marki Defra jest prezentowana już na międzynarodowych i krajowych targach kolekcja ZIRCO z efektownymi, geometrycznymi frontami 3D, które idealnie wpisują się w tegoroczne trendy.
Zróżnicowana, jeżeli chodzi o ofertę produktową ekspozycja marki Defra wzbudziła ogromne zainteresowanie odwiedzających ją osób, zbierając bardzo pozytywne recenzje zarówno od stałych klientów, jak i nowych odbiorców.