16 October 2019
Sukces Defra na targach Warsaw Home

Modułowe meble, funkcjonalne aranżacje, inspirujące stoisko – tak na targach Warsaw Home zaprezentowała się mara Defra. Towarzyszyła jej nowa na polskim rynku marka Ø NAS. Zobacz relację z tego wydarzenia!

MOTYW PRZEWODNI TARGÓW

Głównymi tematami, przyświecającymi aranżacji stoiska były modułowość i ekologia. Ekologia jest na stałe wpisana w strategię producenta – firmy Deftrans. I nie jest to jedynie trend ostatnich miesięcy. Od prawie 25 lat do coraz większej dbałości o środowisko naturalne i racjonalną eksploatację zasobów naturalnych zobowiązuje firmę bliskość Parku Krajobrazowego Dolina Baryczy i obszarów „Natura 2000”.

Modułowość kolekcji mebli łazienkowych marek Defra i Ø NAS, zaprezentowanych na targach Warsaw Home, to najnowsza propozycja firmy. Pozwala ona w pełni samodzielnie definiować funkcjonalność i tworzyć zindywidualizowaną aranżację łazienki, tak by spełniała ona wszystkie potrzeby i najskrytsze marzenia jej użytkowników.

MODUŁOWOŚĆ NA FALI

Zaprezentowane meble do łazienki, pokazane w towarzystwie pięknych grafik odnoszących się do natury i inspirujących, starannie dobranych kolorów, zachwycały swą funkcjonalnością, różnorodnością elementów, wykończeniem i aranżacjami stworzonymi dla trzech wielkości łazienek: S, M i L.

Odwiedzający stoisko projektanci, architekci, partnerzy biznesowi i klienci z entuzjazmem przyjęli propozycje łazienkowe stworzone z myślą o funkcjonalnym urządzeniu każdej łazienki  – od najmniejszej łazienki gościnnej, po salon kąpielowy. Różnorodne aranżacje stworzone z elementów modułowych kolekcji przyciągały wzrok i zaskakiwały zastosowanymi funkcjonalnymi rozwiązaniami.

Możliwość dowolnego układania i aranżowania modułowych mebli łazienkowych stanowiła miłą odmianę dla odwiedzających, przyzwyczajonych do tradycyjnych zestawów łazienkowych. Już w trakcie trwania targów mogli oni, korzystając z tablicy magnetycznej z magnesami imitującymi poszczególne bryły, stworzyć własne, wymarzone układy mebli do łazienki.