Październik 16, 2019

SUKCES DEFRA NA TARGACH WARSAW HOME

Modułowe meble, funkcjonalne aranżacje, inspirujące stoisko – tak na targach Warsaw Home zaprezentowała się mara Defra. Towarzyszyła jej nowa na polskim rynku marka Ø NAS. Zobacz relację z tego wydarzenia!

Motyw przewodni targów

 

Ekspozycja Defra na targach Warsaw Home w październiku 2019r.

Głównymi tematami, przyświecającymi aranżacji stoiska były modułowość i ekologia. Ekologia jest na stałe wpisana w strategię producenta – firmy Deftrans. I nie jest to jedynie trend ostatnich miesięcy. Od prawie 25 lat do coraz większej dbałości o środowisko naturalne i racjonalną eksploatację zasobów naturalnych zobowiązuje firmę bliskość Parku Krajobrazowego Dolina Baryczy i obszarów „Natura 2000”.

Modułowość kolekcji mebli łazienkowych marek Defra i Ø NAS, zaprezentowanych na targach Warsaw Home, to najnowsza propozycja firmy. Pozwala ona w pełni samodzielnie definiować funkcjonalność i tworzyć zindywidualizowaną aranżację łazienki, tak by spełniała ona wszystkie potrzeby i najskrytsze marzenia jej użytkowników.

Modułowość na fali

Zaprezentowane meble do łazienki, pokazane w towarzystwie pięknych grafik odnoszących się do natury i inspirujących, starannie dobranych kolorów, zachwycały swą funkcjonalnością, różnorodnością elementów, wykończeniem i aranżacjami stworzonymi dla trzech wielkości łazienek: S, M i L.

Ekspozycja Defra na targach Warsaw Home w październiku 2019r.

Odwiedzający stoisko projektanci, architekci, partnerzy biznesowi i klienci z entuzjazmem przyjęli propozycje łazienkowe stworzone z myślą o funkcjonalnym urządzeniu każdej łazienki  – od najmniejszej łazienki gościnnej, po salon kąpielowy. Różnorodne aranżacje stworzone z elementów modułowych kolekcji przyciągały wzrok i zaskakiwały zastosowanymi funkcjonalnymi rozwiązaniami.

Możliwość dowolnego układania i aranżowania modułowych mebli łazienkowych stanowiła miłą odmianę dla odwiedzających, przyzwyczajonych do tradycyjnych zestawów łazienkowych. Już w trakcie trwania targów mogli oni, korzystając z tablicy magnetycznej z magnesami imitującymi poszczególne bryły, stworzyć własne, wymarzone układy mebli do łazienki.

Wyjątkowy Guadix

Szczególny zachwyt wzbudziła zielona aranżacja stworzona z szafek z kolekcji GUADIX. Choć Guadix przede wszystkim jest kolekcją mebli łazienkowych, to prezentując ten niecodzienny układ, autorzy aranżacji pragnęli podkreślić modułowość i różnorodność zastosowania mebli marki Defra.

Ekspozycja Defra na targach Warsaw Home w październiku 2019r.

Zastosowana kolorystyka w połączeniu z funkcjonalnym układem miejsc wypoczynkowych i przeznaczonych do rozmów, sprawiły, że setki odwiedzających stoisko doskonale się czuło w otoczeniu mebli łazienkowych marek Defra i Ø NAS.  A przecież o to chodzi, by w swojej łazience czuć się komfortowo i wygodnie

Odwiedzający targi podziwiali też kolekcję SENSO, ustawioną na drzew. Wszyscy zgodnie twierdzili, że to, co zwróciło ich uwagę, to styl mebli, dyskretna elegancja i funkcjonalność. Niemały wpływ na tak doskonały odbiór tej kolekcji miała z pewnością piękna grafika.

Zainteresowanie, jakim cieszyły się modułowe meble łazienkowe marki Ø NAS i Defra na targach Warsaw Home jeszcze bardziej przekonuje, że jest to oferta doskonała dla każdego klienta i będzie jednym z wiodących trendów wyposażenia łazienek w nadchodzącym roku.

Zobacz relację zdjęciową z tego wydarzenia:

  • Ekspozycja Defra na targach Warsaw Home w październiku 2019r.
  • Ekspozycja Defra na targach Warsaw Home w październiku 2019r.
  • Ekspozycja Defra na targach Warsaw Home w październiku 2019r.
  • Ekspozycja Defra na targach Warsaw Home w październiku 2019r.
  • Ekspozycja Defra na targach Warsaw Home w październiku 2019r.
  • Ekspozycja Defra na targach Warsaw Home w październiku 2019r.
  • Ekspozycja Defra na targach Warsaw Home w październiku 2019r.
  • Ekspozycja Defra na targach Warsaw Home w październiku 2019r.

 

Autorem wszystkich zdjęć jest pan Marcin Skiba.

Interesujesz się wystrojem wnętrz? Chcesz nadążać za trendami? Planujesz remont łazienki?
Zapisz się na newsletter